1. Настоящите Общи условия регламентират условията за ползване на онлайн Услугата “Homie Pay”, предоставяна в Приложението „Homie”, достъпна на интернет адрес https://app.homie.bg/. С използването на услугата, Потребителят се съгласява с настоящите Общи условия.
2. Приложението, в рамките на което се предоставя Услугата, се поддържа от Оператора „Хоуми Диджитал“ АД, с ЕИК 207390213, със седалище в гр. София и адрес на управление: р-н Лозенец, Черни връх, 102В, вх. А, с адрес за кореспонденция contact@homie.bg
3. Общите условия са задължителни и обвързват всички Потребители, в това число всички лица, които достъпват и/или ползват Услугата. С постъпване в страницата на Услугата, лицата, които я използват, се съгласяват и изцяло приемат и се задължават да спазват Общите условия в редакцията им към съответния момент.
4. Настоящите Общи условия се прилагат при първоначален достъп до Услугата и имат обвързваща и задължителна сила на договорно споразумение, приложимо за всички версии и устройства, от които са достъпни услугите на Приложението.
4.1. В случай, че Потребителят не е съгласен с настоящите Общи условия, следва незабавно да преустанови онлайн достъпа до Услугата и използването й.
Навсякъде в настоящите Общи условия изброените по-долу думи и изрази ще имат описаното тук значение, в единствено и множествено число, членувано или нечленувано, освен доколкото контекстът не предполага различно значение и доколкото друго не е уговорено:
1. „Услуга“ – ще означава представяната онлайн услуга “Homie Pay”, интегрирана в Приложението “Homie”, позволяваща на Потребителя да достъпи услугите на Доставчика за заплащане на битови сметки и други задължения към отделни Търговци и/или доставчици на комунални услуги. За избягване на всякакво съмнение Услугата представлява единствено достъп до специално създаден интерфейс, чрез който Потребителят има достъп до услугите на Доставчика за извършване на он-лайн авторизация за плащания на стоки и услуги, извършване на преводи, плащане на сметки и/или задължения чрез Интернет. Услугата не представлява каквито и да било платежни услуги по смисъла на българското и европейско законодателство.;
2. „Потребител“ – ще означава дееспособно физическо, или юридическо лице, което достъпва и използва Услугата „Homie Pay“, съобразно настоящите Общи условия, за да използва услугите на Доставчика за извършване на он-лайн авторизация за плащания на стоки и услуги, извършване на преводи, плащане на сметки и/или задължения чрез Интернет.;
3. Търговец (Интернет търговец) – ще означава лице, предлагащо стоки и услуги, което е страна по договор с Доставчика да приема плащания чрез системата на Доставчика с банкови карти или други платежни средства, одобрени от Доставчика.
4. „Задължение“ – ще означава всяко едно задължение на Потребителя, съответно за битови сметки и други задължения към отделни Търговци и/или доставчици на комунални услуги, което Потребителят може и желае да заплати, използвайки системата за он-лайн плащания на Доставчика.
5. „Оператор“ – ще означава дружеството „Хоуми Диджитал“ АД, с ЕИК 207390213, което интегрира и поддържа предоставянето на Услугата в рамките на управляваното от него Приложение „Homie”.
6. „Доставчик“ – ще означава дружеството “Фаст Пей ХД” ЕООД, с ЕИК 202200392, със седалище и адрес на управление гр. София, р-н Витоша, “Рачо Петков Казанджията”, 4, ет. 6, лицензирано за извършване на пощенски парични преводи по чл. 39 от Закона за пощенските услуги, което предоставя възможността на Потребителя да заплаща Задължения като обработва и посредничи за извършването на парични преводи в рамките на управляваната от него услуга за парични преводи “FastPay” и извършва он-лайн парични плащания.
7. „Приложение Homie“/„Приложение“- ще означава Уеб и мобилно приложение, управлявано от Оператора “Хоуми Диджитал” АД, чрез която се предоставя Услугата “Homie Pay”.
1.1. Услугата “Homie Pay” може да се използва регистрирани и нерегистрирани потребители на Приложението и представлява единствено достъп до интерфейс.
1.2. Услугата “Homie Pay”, предоставяна от Оператора, не включва извършването на онлайн или каквито и да е други плащания, превод на средства, платежни услуги или други. Договорът между Потребителя и Оператора за предоставяне на Услугата “Homie Pay” има за предмет единствено достъп до интернет страницата на Услугата. Всички платежни услуги, включително, но не само по онлайн плащания, по приемане на преводни нареждания и други подобни, са предмет на договор между Доставчика и Потребителя, по който Операторът не е страна и не може да бъде държан отговорен за тях.
1.3. За регистрация и използване на Приложението се прилагат Общите условия на “Homie”, достъпни на интернет адрес https://homie.bg/obsthi-usloviya/.
1.4. Потребителят достъпва страницата на услугата “Homie Pay” чрез Приложението на “Homie”, използвайки потребителския си акаунт.
2.1. Всички онлайн плащания се извършват чрез и обработват от Доставчика, който е отговорен за всички платежни услуги.
2.2. Операторът единствено предоставя и поддържа интегрирания онлайн интерфейс на Услугата, използван от Потребителя, като Операторът не обработва, не извършва и не посредничи при преводи на парични средства, онлайн преводи, приемане на преводни нареждания или други платежни услуги.
3. Добавяне на Задължения:
3.1. Потребителят има възможност да добави Задължения към изрично изброени Търговци и доставчици на комунални услуги в своя акаунт/профил, като за целта достъпва използва нарочно създадената възможност.
3.2. За добавяне на Задължения, Потребителят трябва да въведе информация в интерактивното поле за съответния Търговец или доставчик на комунална услуга, включително номер на фактура или абонатен номер. Информацията се получава и обработва от Доставчика.
3.3. Потребителят е длъжен да предостави вярна и точна информация за добавяне на Задълженията си, като Операторът и Доставчикът не носят отговорност за неправилни преводи поради грешно индивидуализиране на Задължението от страна на Потребителя.
3.4. Доставчикът предоставя информация за тези Задължения на Потребителя чрез интерфейса на Услугата.
4. Преглед на задължения:
4.1 След успешното добавяне на Задължения, Потребителят може да прегледа информацията за тях в своя акаунт.
4.2 Потребителят има възможност да види детайлите на Задълженията, включително дължима сума за плащане, дата на възникване и срок за плащане.
4.3 Операторът не носи отговорност за точността и изчерпателността на информацията, предоставена от Доставчика.
5. Иницииране на плащане:
5.1. Потребителят избира Задълженията, които желае да плати, и натиска интерактивен бутон за иницииране на плащане.;
5.2. Потребителят бива пренасочен към интегриран виртуален ПОС терминал на “Юробанк България” АД, където процедира спрямо зададените указания, въвеждайки данните съобразно избрания метод за плащане.;
5.4. Потребителят потвърждава плащането чрез натискане на съответния бутон за изпращане на данните.
6. Обработка на транзакцията:
6.1. След изпращане на данните, виртуалният ПОС терминал обработва плащането и проверява валидността на картата и наличието на достатъчно средства.;
6.2. В случай на успешна транзакция, “Юробанк България” АД потвърждава плащането и прехвърля сумата към Доставчика.
7. Потвърждение на плащането:
7.1. След постъпване на сумата, Доставчикът незабавно обработва плащането и заплаща Задължението към съответния Търговец и/ или доставчик на комунални услуги от името на Потребителя.
7.2. След погасяване на Задължението, Доставчикът, чрез интерфейса, създаден от Оператора, предоставя потвърдителния документ на Потребителя по електронна поща или директно в интерфейса на Услугата.
7.3. Потребителят може да прегледа и изтегли потвърдителния документ от своя акаунт.
8. Отразяване на плащането:
8.1 Потребителят може да види историята на плащанията и статуса на Задълженията в своя акаунт.
1.1. Операторът единствено предоставя и поддържа интегрирания онлайн интерфейс на Услугата “Homie Pay”, като същият не действа като лице лицензирано за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на ЗПУ, или като доставчик на платежни услуги по смисъла на ЗПУПС и европейското законодателство.
1.2. Операторът не обработва парични средства, не посредничи при преводи на парични средства и не обработва информация за плащанията, не извършва онлайн плащания, не прави и не приема платежни нареждания и не осъществява каквито и да било други платежни услуги.
1.3. Всички финансови транзакции се извършват чрез и обработват от Доставчика, който е лицензиран за извършване на пощенски парични преводи.
1.4. Операторът не носи отговорност за:
– неуспешни плащания, причинени от технически проблеми в системата на Доставчика или интегрирания виртуален ПОС терминал, обслужван от “Юробанк България” АД.;
– точността и изчерпателността на информацията, предоставена от Доставчика;
– всякакви загуби или щети, произтичащи от използването на Услугата “Homie Pay” или от невъзможността да се използва услугата;
– действията или бездействията на Доставчика и други трети лица, участващи в процеса на плащане.
2. “Хоуми Диджитал” АД не събира и не обработва лични данни на Потребителите за целите на предоставяне на Услугата, освен ако такива са необходими за регистрацията. Данните, необходими за заплащане на Задължения се събират и обработват от Доставчика на платежната услуга в съответствие с техните общи условия и политика за поверителност.
3.1. Доставчикът носи пълната отговорност за процеса на плащане, включително обработката и прехвърлянето на паричните средства, приема на платежни нареждания. При използване на Услугата, Потребителят гарантира че е прочел и се е съгласил с всички приложими условия на Доставчика.
3.2. Всички въпроси и спорове, свързани с плащанията, се уреждат между Потребителя и Доставчика.
4. Интеграция с трети страни:
4.1. Виртуалният ПОС терминал, използван за плащанията, се предоставя и поддържа от “Юробанк България” АД.
4.2. Операторът не носи отговорност за правилното функциониране на виртуалния ПОС терминал и за осъществяването на парични преводи чрез него.
4.3. Потребителят следва да е запознат и да се е съгласил с общите условия на съответното трето лице – доставчик на виртуалния ПОС терминал.
5. Сигурност на данните:
5.1. Операторът и Доставчикът използват съвременни технологии за сигурност, за да защитят личните и финансовите данни на потребителите.
5.2. Потребителят е отговорен за сигурността на своите данни за достъп до Приложението и не трябва да споделя тези данни с трети лица.
5.3. Операторът не носи отговорност за сигурността на финансовите данни, въведени на страницата на виртуалния ПОС терминал.
1. Услугата “Homie Pay” позволява да бъдат извършвани плащания за предоставяната в рамките на Приложението услуга “Homie Market”, където могат да бъдат поръчани услуги, предлагани от “Хоуми Диджитал” АД.
2. В гореспоменатите случаи “Хоуми Диджитал” АД може да бъде в ролята на Търговец и краен получател на средствата на Потребителя.
3. За доставката на заплатените продукти и услуги от “Homie Market” се прилагат Общите условия на “Homie”, които са достъпни на интернет адрес https://homie.bg/obsthi-usloviya/.
1. Настоящите общи условия за Услугата могат да бъдат изменяни от Оператора, като актуалната версия на Общите условия ще бъде публикувана на Сайта.
2. Потребителят се съгласява, че всяко допълване и изменение на тези Общи условия ще има действие спрямо него след публикуването им на сайта на Оператора.
3. Операторът има право да променя едностранно Общите условия, включително, но не само, да променя предоставяната Услуга, нейните параметри и характеристики, лицето Доставчик и/или доставчик на интегрирания ПОС терминал и каквато и да било друга информация, публикувана в интерфейса на Услугата.
1. Операторът и Потребителите се задължават да защитават взаимно своите права и законни интереси, както и да пазят търговските си тайни, станали тяхно достояние в процеса на изпълнение договора и тези общи условия.
2. Операторът и Потребителите се задължават по време и след използване на Услугата да не правят публично достояние писмена или устна кореспонденция проведена между тях. За публично достояние може да се смята публикуването на кореспонденция в печатни и електронни медии, интернет форуми, лични или публични уеб сайтове и др.
3. В случай на противоречие между тези Общи условия и уговорки в специален договор между Операторът и Потребителите, с предимство се прилагат клаузите на специалния договор.
5. За неуредените в този договор въпроси, свързани с изпълнението и тълкуването на този договор, се прилагат законите на Република България.
6. Настоящите общи условия влизат в сила на 01.10.2024г.
7. “Хоуми Диджитал” АД, в качеството си на Оператор, си запазва правото да прекрати предоставянето на Услугата „Homie Pay“ по всяко време без предизвестие.
7. Съдебните спорове с Потребители се уреждат пред родово компетентния съд в град София.
8. Надзорни органи:
• Комисия за защита на личните данни
Адрес: гр. София, ул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,
тел.: (02) 940 20 46
факс: (02) 940 36 40
Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
Уеб сайт: www.cpdp.bg
• Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр. София, пл.”Славейков” №4А, ет.3, 4 и 6,
тел.: 02 / 980 25 24
факс: 02 / 988 42 18
гореща линия: 0700 111 22
Уеб сайт: www.kzp.bg